Thursday, November 11, 2010

SEHARI BERSAMA AINUL AMALINA

pg ini pn ainul dtg ke rumah, kami pergi membeli barang/bahan cupcakes di wahseng, balik ke rumah, makan tengahari dulu, pastu terus mulakan projek cupcakes ini. memandangkan kata puan ainul dia hendak belajar, so saya suruh dia buat semua..hahaha, saya hanya memberi arahan sambil mendukung anak kecil, boleh tak...
ok, sampai ke peringkat mendeco barulah saya tolong buat bunga2 ros dan daisy, tah kenapa tgn asek menggeletar je, daisy tak bape cantik sgt, maaf ye pn ainul (maybe customer depan mata kot, tu yg mcm cuak sket)...ok akhirnya sehingga jam 4 petang barulah semuanya siap, dan suami pn ainul sudah menunggu di luar untuk membawa puan ainul pulang bersama dua kotak cupcakes hasil kerjanya sendiri...last but not least, HAPPY BIRTHDAY, MY DEAR FRIEND !!!
sedang tekun membuat spreading pd cupcakes

so inilah hasilnya
Roses are forever in pink and green

1 comment:

ainul amalina said...

ehh... masa nih pipi aku bengkak kan kan kan.. hahaha.. btol ckp pn farah, die mengarah saya sambil mendokong anaknyer.. tq pn farah.. kini saya sungguh seronok membuat cupcake especially together gether.. :)